ПОЛЕЗНИ ФАКТИ ЗА ПРЕНАСОЧВАНЕТО НА ЕДИН УЕБ САЙТ КЪМ ДРУГ

Проблемите с пренасочването на един уеб сайт към друг са често срещани и твърде много платформи страдат от това. За това, ние от Скай Прайм Оптимизейшън, сме на разположение за всякакъв вид консултации.
Важно е да знаете, че при пренасочването на старият Ви уеб сайт към нов, трябва да го правите за всяка една страница индивидуално с 301 redirect, а не да адресирате всички страници към фронтпейджа на новия. Понеже така рейтинга в Google на старите Ви страници няма да се загуби, а ще се придобие от новите. Но при употребата на 301 redirect е невъзможно да се достави в пълна форма рейтинга, а само 80%-90% от него, но въпреки всичко, това е най-добрият резултат, който може да получите. 
А и по този начин, клиентите Ви, които желаят да достигнат дадена страница, която са разгледаждали и преди или към която води самата връзка, ще бъдат пренасочени към новото ѝ съдържание. В обратния случай потребителите ще бъдат превхърляни към главната страница на платформата, а от там ще бъдат по-затруднени в достигнато на мястото в уеб сайта,което искат да посетят.

Коментари

Популярни публикации