Понякога се случва CMS системата или админ панелът да са настроени неправилно, което позволява на дадена страница или съдържание да се отварят от няколко URL адреса. С такава ситуация редовно се сблъскваме при онлайн магазините, понеже те имат филтри за избор на различни опции – модел, цвят, наличност, марка, цена и др., които сменят URL адреса на страницата. Видимо съдържанието й се обновява, обаче това не води до промени в title, meta tags, заглавие и текст, което се счита за дублирано съдържание от търсачките и подлежи на санкция от тяхна страна.
Sky Prime Ви предлага изход от тази ситуация: Използвайте атрибута rel=“canonical“, където ще опишете „каноничната“ версия на URL адреса, която искате търсачките да индексират. За да покажете на търсещите машини коя е каноничната версия на уеб сайта, трябва да вмъкнете атрибута в кода му, което изглежда по следния начин:
<link rel=“canonical“ href=“http://www.името-на-сайта.bg/url-адрес-на-желаната-версия“/>.
Коментари
Публикуване на коментар