НЯКОЛКО СЪВЕТА ЗА ТАЙТЪЛА НА ВАШИЯ УЕБ САЙТ





Тайтъл на страницата е наименованието, което фигурира в полето най-горе на браузъра, и което, в показаните от търсачката резултати, излиза в син цвят.
За оптимизирането е важно в самото начало на тайтъла да се изпише ключова дума, съобразена с Вашето семантично ядро. Тя може дори да се повтаря, но според специалистите от Sky Prime ключовата дума не бива да се изписва два пъти последователно в тайтъла, а да фигурира на различни места в него, като най-накрая е хубаво да сложите и наименованието на Вашия бранд. 


Разчитайте на Google Search Console, където може да проверите дали всичко е наред с дължината на тайтъла и дали не сте допуснали някакви други грешки при изписването му.





Коментари